Prázdný košík

Doprava a platba

  1. INFORMACE O NÁKUPU

Výběr zboží

V levé části si v menu vyberte zboží, které Vás zajímá. Po kliknutí na toto menu se Vám zobrazí nabídka v oddělení (pokud je zboží členěno do podskupin, tak si můžete otevřít pododdělení s dalším zboží pro přesnější výběr). Nyní můžete procházet nabídku a budete-li požadovat o některém z produktu více informací, stačí kliknout na název zboží nebo na obrázek. Zde si můžete produkt prohlédnout na ilustrační fotografii a přečíst si podrobnější informace.

Registrace

Registrace spočívá v zadání Vašeho jména, adresy, přihlašovacího jména a hesla. Pro provedení registrace klikněte na odkaz Nový účet nahoře. Objeví se stránka s formulářem, který je třeba vyplnit. Všechny informace se vepisují do příslušných kolonek. Položky označené * jsou povinné a tedy nezbytné pro úspěšnou registraci. Pokud je to možné, používejte diakritiku. Po zadání všech potřebných informací, stiskněte tlačítko Registrovat. Zadáte-li nějaké údaje špatně nebo nevyplníte-li povinné položky, zobrazí se formulář znovu a budete požádáni o opravu těchto údajů. Pokud je vše v pořádku zobrazí se stránka s informací o úspěšném zaregistrování. Od této chvíle se stáváte registrovaným zákazníkem. Při příští návštěvě již nemusíte nic složitě vyplňovat a stačí pouze zadat v horní části Vaše uživatelské jméno (login) a heslo. Tím budete opět přihlášeni.

Bez registrace

Můžete objednat i bez registrace. Stačí pouze vybrané zboží vložit do košíku a poté vytvořit objednávku. Při příští návštěvě budete ovšem muset všechny potřebné údaje pro zaslání vyplnit znovu. Nevýhodou je, že nemůžete na stránkách www.zongluj.cz sledovat stav Vaší objednávky.

Nákupní košík

Pokud jste si vybrali zboží, které chcete koupit musíte jej nejdříve vložit do virtuálního nákupního košíku. To učiníte kliknutím na odkaz Koupit u vybraného zboží. U některých položek máte navíc na výběr z několika variant. Dále jsou některé výrobky dostupné ve více barvách. Můžete si vybrat, která se Vám líbí nejvíce. Poté, co kliknete na tlačítko koupit se Vám zobrazí zpráva o úspěšném vložení zboží do košíku. Jeho obsah si můžete prohlédnout kliknutím na ikonku Košíku v horní liště. U každé položky můžete upravit počet kusů. K tomu je zapotřebí zadat nový počet a kliknout na tlačítko Přepočítat. Uvedená cena je pouze součet cen všech položek v košíku. Výslednou cenu objednávky včetně poplatku za dopravu uvidíte ještě před závazným odesláním objednávky.

Objednávka zboží

Pokud jste přihlášeni, je Vám povolen přístup na stránku pro odeslání objednávky. Po kliknutí na Košík nahoře na stránce se Vám zobrazí obsah košíku, tedy položky, které chcete nakoupit. Zde můžete změnit počet, Vyprázdnit košík či Vytvořit objednávky. Pokud chcete objednat dané zboží, kliknete na „Vytvořit objednávku“. Registrovaní vyberou způsob platby a dopravy. Neregistrovaní nejdříve vyplní údaje pro zaslání objednávky. Pokud jste vše zadali, klikněte na tlačítko „Pokračovat“. Tím se dostanete na další stránku, kde prosím překontrolujte všechny údaje. V dolní části do „Poznámka“ můžete vložit vzkaz pro nás – pokud například preferujete nějakou barvu či kombinaci barev, kterou jste u produktu nenalezli, atd. Je-li vše v pořádku, odešlete závazně objednávku opět kliknutím na tlačítko „Pokračovat“.

Potvrzení objednávky

V případě, že byla objednávka řádně odeslána a přijata, obdržíte email s potvrzením objednávky. Pokud jste zvolili platbu předem převodem, vyčkejte na email s pokyny k platbě. Pokud jste potvrzení o přijetí objednávky neobdrželi kontaktujte nás prosím na e-mail: info@zongluj.cz nebo na telefonní číslo: 702 277 133

Dodací podmínky

Po odeslání Vaší objednávky z e-shopu si vyhrazujeme 24 hodin v pracovní dny na zpracování zakázky. Zboží však často dodáváme už následující pracovní den od objednání. V době před Vánocemi může být doba dodání delší!

Sledování objednávek a úpravy

Po odeslání objednávky Vám bude zaslán email s informací o odeslání zboží dopravcem.

Pokud je doručováno zboží přepravní službou PPL, obdržíte email s číslem, pod kterým můžete svou objednávku na stránkách www.ppl.cz sledovat.

Pro registrované

Po přihlášení klikněte v horní části na své přihlašovací jméno a objeví se Vám nabídka: Editace údajů / Sledování objednávek / Přidat adresu. Zde můžete upravovat své údaje, přidávat adresu (například při dodání na jiné místo) a sledovat objednávky – v jakém stavu se Vaše objednávka právě nachází.

DOPRAVA A PLATBA

 

Způsoby dopravy

Pro dopravu zboží můžete vybrat následující způsoby:

 

  1. Osobní odběr

Zboží si můžete vyzvednout přímo u nás v kamenném krámku.

Objednávku můžete zaplatit nejen hotově, ale i předem převodem na náš účet.

Při platbě převodem vyčkejte na potvrzovací e-mail o stavu objednávky.

Ten Vám bude zaslán ihned po připsání částky na náš účet.

 

Objednané zboží je rezervováno po dobu 5 pracovních dnů.

 

    2. GLS (99 Kč + dle způsobu platby) či PPL (99 Kč + dle způsobu platby) či PPL Parcel shop (85 Kč - pouze platba předem)

Při způsobu platby převodem na náš bankovní účet 2100157135 / 2010 pouze 99,-/99,-/ 85 Kč.

Při způsobu platby dobírkou + 40 Kč, tedy dohromady 139,-/139,- Kč.

Na dobírku zasíláme pouze objednávky v hodnotě vyšší než 200 Kč (bez poštovného).

Zásilková společnost PPL i GLS Vám dopraví objednané zboží následující den po jeho odeslání! Pro co nejrychlejší dodání uveďte prosím adresu, na které Vás dopravce přes den zastihne. Pokud Vás při dodání nezastihne, pokusí se s Vámi spojit telefonicky a domluvit jiný termín dodání. Po nezdařených pokusech o doručení/či delším uložení na Parcel shopu se zboží vrací zpět k nám. Služba PPL doručuje POUZE 1x na adresu a poté ukládá balíček na nejbližší Parcel shop. Je samozřejmě možné se s PPL/GLS domluvit a vyzvednout si zboží přímo na DEPU či v jednom z ParcelShopů pro danou lokalitu.

PPL Parcel shop

Zboží bude doručeno na nejbližší Parcel shop, kde si zboží budete moci vyzvednout a to nejpozději do 7 dnů od doručení zásilky na Parcel shop. Poté se zboží vrací odesílateli - v takovém případě budete muset uhradit nové poštovné pro opětovné zaslání!

Pomocí této služby není možné zasílat objemnější / větší zásilky.

Dodací lhůta je standardně 1 pracovní den po zpracování a odeslání objenávky.

Dodací lhůta 1 pracovní den ale není přepravcem garantována.

 

     2a) PPL/GLS – objemné zásilky

V případě zásilek, které překračují rozměry standardní zásilky stanové dopravcem,

Vám bude naúčtován kromě dopravy i příplatek za přepravu objemné zásilky, který se odvíjí podle typu zásilky

výši příplatku najdete u jednotlivého zboží nebo Vám informace sdělíme telefonicky, či e-mailem.

Mezi nadrozměrné zboží patří především chůdy , Hula hoopy a chodící koule a také tyče s délkou více jak 120 cm

V případě nadrozměrné zásilky NENÍ MOŽNÉ uplatnit dopravu zdarma.

    2b) PPL – doprava hořlavin

Pokud zvolíte doručení hořlavin (lampový olej, DSP, N9,...) je nutné zvolit přepravní službu PPL, pomocí které je možné hořlaviny zaslat.

 

     Doprava na Slovensko

Dopravu na Slovensko zajišťuje zásilková společnost GLS

Při způsobu platby převodem jen 199 Kč.

Při způsobu platby dobírkou + 50 Kč, tedy dohromady 249 Kč.

Na dobírku na Slovensko zasíláme pouze objednávky v hodnotě vyšší než 500 Kč (bez poštovného).

Zásilková společnost Vám dopraví objednané zboží druhý den po jeho odeslání! Pro co nejrychlejší dodání uveďte prosím adresu, na které Vás dopravce přes den zastihne. Pokud Vás při dodání nezastihne, pokusí se s Vámi spojit telefonicky a domluvit jiný termín dodání. Po 3 pokusech se zboží vrací zpět k nám. Je samozřejmě možné se s dopravcem domluvit a vyzvednout si zboží přímo na DEPU.

Dodací lhůta je standardně 2 pracovní dny po zpracování a odeslání objenávky.

Dodací lhůta 2 pracovní dny ale není přepravcem garantována.

Dodatečné informace pro zákazníky ze Slovenska:

při platbě na EUROVÝ ÚČET (konečná částka v EURO měně):

Číslo účtu: 2201630075
IBAN: CZ5220100000002201630075
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

při platbě na CZK účet (konečná částka v CZK):

IBAN: CZ67201000000­02100157135

BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Doporučujeme provést SEPA platbu.

Poplatek za převod je pak výrazně nižší.

Způsoby plateb

Platbu za zboží, je možné provádět následujícími způsoby:

 

  1. Dobírkou (doběrečné 40 Kč)

Platíte až při převzetí zboží od přepravce.

 

     2. Bankovním převodem (zdarma)

Po vyplnění a odeslání objednávky vyčkejte na potvrzující e-mail, poté uhraďte příslušnou částku na náš bankovní účet.

Nezapomeňte uvést variabilní symbol Vaší objednávky – číslo Vaší objednávky (je uveden např. na stránce sledování objednávek).

Zboží bude zasláno ihned po připsání částky na náš účet.

V případě osobního odběru Vás budeme telefonicky nebo mailem kontaktovat ihned po obdržení částky na náš účet!

Poté si můžete zboží vyzvednout v kamenné prodejně.

 

Číslo našeho účtu pro zasílání plateb je: 2100157135 / 2010 (Fio banka)

 

Dodatečné informace pro zákazníky ze Slovenska.

IBAN: CZ67201000000­02100157135

BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Doporučujeme provést SEPA platbu.

Poplatek za převod je pak výrazně nižší.

 

  1. Hotově v kamenné prodejně

Platbu za objednávku provedete při odběru zboží v kamenné prodejně.

Tuto možnost platby můžete zvolit pouze při způsobu dopravy Osobní odběr.

 

V naší kamenné prodejně NEmůžete platit i kartou. Přijímáme pouze hotovost.

 

PŘI PLATBĚ NAD 5.000 KČ ZASÍLÁME ZBOŽÍ ZDARMA PO CELÉ ČESKÉ REPUBLICE

Ceny dopravy a plateb jsou uvedeny včetně DPH.

Prodejna

Žongluj Imrvére
Olšanské náměstí 5
130 00 Praha 3

Obchod je přímo u autobusové zastávky Olšanské náměstí (136, 175) zastávka směr Flora. Od tramvajové zastávky Olšanské náměstí (5, 9, 26) je obchůdek vzdálen cca 170 m.

Otevírací doba

Po - Pá: 13:30 - 16:30
So - Ne: zavřeno

Po předchozí telefonické domluvě možno dohodnout i jiný čas.

Rychlý kontakt

Máte dotaz? Volejte na telefonní číslo:
+420 702 277 133 (Po-Pá 8:00-18:00)

E-mail: info@zongluj.cz

Sledujte nás